Aanpak

We maken inventieve oplossingen voor uitdagende toepassingen. We zorgen voor duidelijke afspraken over prijs en levertijd. Kenmerken voor onze aanpak zijn transparantie, visualisatie en flexibiliteit.

Klantgericht

Een klantgerichte afstemming met visuele prototypes zijn de basis van onze werkwijze. We betrekken onze klanten in de detailuitwerking van de eisen en wensen en bepalen business waarde en urgentie. We demonstreren en visualiseren mogelijke oplossingen bij het ontwerp en zorgen voor een snelle realisatie. Na elke deellevering nemen we het resultaat samen door. We bespreken de opmerkingen en plannen de volgende oplevering.

Lees meer »

Transparant

Transparantie betekent inzicht bieden in waar je meer bezig bent. Voor jezelf, voor je team en voor onze klanten en andere stakeholders. QPIT houdt dit inzicht actueel met ons dagelijkse team overleg. Hierin geeft elke developer info over de voorgang van het werk door en signaleert het team aandachtspunten. Hierdoor is een statusrapportage naar klanten eenvoudig en snel te maken. We bieden onze klanten online en direct inzicht in de stand van zaken.

Lees meer »

Incrementeel

In overleg bouwen we de applicatie in onderdelen op, die we in verschillende releases kunnen uitbrengen. De te leveren onderdelen stemmen we van tevoren af op waarde en urgentie. Per onderdeel demonstreren we het gerealiseerde resultaat. Je feedback nemen we mee in de verdere uitwerking in de volgende versie. Doelstelling daarbij is zo snel mogelijk een werkend resultaat te leveren dat inzetbaar en waardevol is voor je organisatie.

Lees meer »

Testen

Het testen voor de verificatie en de validatie zijn onmisbare onderdelen bij de ontwikkeling van applicaties en het uitbrengen van nieuwe releases. We bepalen de risicos en de foutgevoellige onderdelen en werken in overleg een testaanpak uit met focus op gebruik, performance en techniek. Hiervoor ontwikkelen we tools en prototypes en plannen we tijdens en na de ontwikkeling de belangrijke test- en review momenten.

Lees meer »

Onderhoud

Onze softwareoplossingen zijn duurzaam ontworpen en makkelijk functioneel uitbreidbaar. We kunnen deze zo eenvoudig onderhouden en kosteneffectief aanpassingen doorvoeren. In overleg brengen we nieuwe releases uit met daarin de nieuwe wensen verwerkt. Zo blijft de oplossing actueel en kan deze meegroeien met de ontwikkelingen binnen de organisatie.

Lees meer »

Ondersteuning

Onze klanten kunnen voor vragen, wensen, nieuwe releases en opmerkingen gebruik maken van de QPIT servicedesk. U kunt uw verzoek via het QPIT support portaal, e-mail of telefoon indienen. We handelen graag je verzoek met de afgesproken service levels af en informeren je over de voortgang. De actuele stand van zaken is online in te zien op het support portaal.

Lees meer »